Szállítás optimalizálás PDF Nyomtatás E-mail

A GTS regionális partnereként tevékenységünk útvonal-optimalizáló eszközzel bővült.

opta00034A TransIT a gyakorlatban sikeresen alkalmazott járattervező szoftver. A tervezési funkciók mellett számos webalapú funkciót is tartalmaz, így pl. a szofver által tervezett útvonalak közvetlenül exportálhatók egy navigációs eszközre, vagy a járművek aktuális GPS koordinátái valós időben követhetők – mégpedig ugyanazon a kezelői felületen keresztül.

A TransIT előnyei

    • a tervezés minőségének javulása költségcsökkenést eredményez, a rendszer költségei rövid időn belül megtérülnek
    • a járműpark változatlansága mellett nagyobb megbízási volumen teljesíthető
    • a vevőknél csökken a várakozási idő
    • gyors reakciót tesz lehetővé a megbízási pontok változása esetén
    • megnövekedett átláthatóság valamennyi esemény és tevékenység dokumentálásának köszönhetően
    • a folyamatok elektronikus támogatása
    • alacsonyabb függés a tervezési szakemberektől
    • könnyű kezelhetőség, számos beállítási lehetőség
    • potenciális növekedési lehetőséget jelent

 

Jellemző alkalmazási területek

    • nemzetközi fuvarozás
    • élelmiszerszállítás
    • postai szállítások
    • üzemanyag-szállítás
    • gyógyszerterítés

 

Transportation

>> Töltse le tájékoztatónkat!


A TransIT részei és tulajdonságai:
Automatizált valósidejű járattervezés és menetirányítás kézi bevitel és módosítás lehetőségével. Fél-automatikus és/vagy manuális járattervező és menetirányító rendszer: új megrendelések beszúrása az útvonalba, rendelések eltávolítása az útvonalból, a megrendelések sorrendjének módosítása az útvonalon belül a már végrehajtás alatt álló útvonal újraoptimalizálásával.

Optimalizálás a következők figyelembevételével: több raktár, többféle járműtípus, változó optimalizálási időszakok, járművek rendelkezésre állási idői, rendelések kategóriái és tulajdonságai, a vevők nyitvatartási idői, a rendelések kiszállíthatóságának időablakai, menetidőre vonatkozó szabályok.

A megrendelések figyelembe vehető különböző típusai: csomópont-orientált párhuzamos leadással és felvétellel a helyszíneken; ív-központú különböző felvételi és leadási helyszínekkel, ütemezett rendelések (összetartozó ismétlődő megrendelések).opta00005

Térkép-funkciók: helyszínek koordinátáinak meghatározása (geokódolás), automatikus vagy manuális idő-, távolság- és díjkalkulációk, útvonaltervezés és részletes útvonalleírás.

Telematikai szolgáltatások: szolgáltatókkal, vevőkkel és telephelyekkel való kommunikáció webhelyeken keresztül. Kommunikáció a járművezetőkkel mobilszolgáltatásokon keresztül. Navigációs rendszerek aktiválása (pl. TomTom, maptrip), a jármű GPS-helyzetének meghatározása automatikus nyomon követés funkcióval és érkezési idő előrejelzéssel. Valósidejű cél-tény összehasonlítás, folyamatos útvonal-kiértékelés. Digitális tachográf.

A törzsadatok és változó adatok kezelése: Felhasználó-kezelés rugalmas szerepkörmeghatározásokkal, felületek (XML, CSV, Excel, SAP) törzsadatok és változó adatok exportjához és importjához. Jelentések, melyek eredményei az alkalmazáson belül, illetve külső alkalmazásokban (pl. táblázatkezelő programok) további tervezési lépések végrehajtásához használhatók. Az útvonalak és megrendelések konzisztenciájának ellenőrzése.

A GTS Systems and Consulting sokéves tapasztalattal és átfogó tudással rendelkezik a járattervezés, járattervezési szoftverek és az optimalizálás terén. A cég vezető szerepet tölt be az operációkutatás legújabb eredményeit felhasználó automata rendszerek fejlesztésében és beillesztésében.

A TransIT eszköz regionális forgalmazó és fejlesztő partnere az Optasoft. Munkatársaink cége igényeihez alkalmazkodva biztosítják a hatékony használathoz szükséges egyéni beállításokat és folyamatos támogatást, tanácsadást.

További kérdés esetén keresse munkatársainkat! >>

 



Ha már tudja, hogy szeretne optimalizálni, de vannak még kérdései, beszélje át őket specialistánkkal!

Ha tudja, hogy csökkenteni szeretné a költségeit, és optimalizálni a vállalat működését, de nem tudja pontosan, hogy merre induljon el; ha szeretné véleményeztetni terveit és részleteiben tudni, hogy hogyan valósulhat meg önöknél egy optimalizáló rendszer, akkor kérjen Start konzultációt! >>

Kiknek ajánljuk?opta00039
A Start konzultációt azoknak ajánljuk, akik már eldöntötték, hogy optimalizálni fognak, de egy komoly projekt indítása előtt szakemberrel közösen szeretnék áttekinteni a célokat, a megvalósítás lépéseit, költségeit és az esetleges kockázatokat. Javasoljuk, hogy a konzultáción vegyen részt a döntéshozó vezető, a termelési és logisztikai vezető, az érintett tervezők és az informatikus.

Mi lesz a végeredménye?
A Start konzultáció  után Ön tudni fogja a különbséget a legkorszerűbb matematikai modellező nyelvek és a szokásos fejlesztői szoftverek használata között. Érteni fogja a modellező és optimalizáló rendszer szerepét és működését egy vállalat életében. Kap egy írásos elemzést az Ön cégének költségcsökkentési lehetőségeiről, az optimalizáló megoldás bevezetésének lépéseiről, a tartható határidőkről és költségekről. Kipróbálhatja, egy esettanulmány részeként, az AIMMS-t működés közben. Ráadásként pedig, kap egy néhány napra érvényes demó AIMMS licencet, ami segítségével Ön önállóan is tesztelheti az AIMMS képességeit.

Ki tartja?
Önnek nem kell bizonytalanul fejest ugrania egy nagyobb fejlesztési projektbe, minden előzetes kérdésére közvetlen a legtapasztaltabb munkatársainktól kap választ. A Start konzultációt kizárólag tudományos fokozattal és komoly projektvezetési és tanácsadási tapasztalattal rendelkező kollégánk vezetheti. A konzultáción részt vesz egy szoftverfejlesztő is, hogy a helyszínen mutassa be, hogyan működik egy optimalizáló szoftver. Ha kérdés vagy kérés van a szoftver működéséről, azt rögtön a gyakorlatban is bemutatjuk.

Tematika
A tematikát a megrendelő  igényeihez és terveihez igazítjuk. Amiről minden konzultáción szó van:

    1. Vállalatirányítási rendszerek szoftvertámogatása
    2. A megrendelő problémájához hasonló esettanulmány
    3. Logikus megoldások keresése
    4. Az optimális megoldás meghatározása és elemzése
    5. Fejlett optimalizáló eszközök összehasonlítása
    6. Az esettanulmány programozása AIMMS nyelven
    7. A modellfejlesztés folyamata (üzleti, logikai és algebrai modellek)
    8. A logikus és optimális megoldás összehasonlítása, érzékenységvizsgálat, "mi van, ha..." elemzések (beszállítói problémák, árváltozás, új raktár létesítése stb.)
    9. Kérdések és hozzászólások megvitatása

opta00030

Hol lesz és mennyi időt vesz igénybe?
A Start konzultációt az Optasoft Kft. irodájában vagy kérésre, extra költség nélkül, a megrendelő telephelyén tartjuk. A konzultáció  időtartama 6 óra.

Mennyibe fog kerülni?
A Start konzultáció  ára: 295 000 Ft + ÁFA

Mi a garancia?
Mint minden termékünkre a Start konzultációra is projektmegszakítási garanciát adunk. Ha Ön nem elégedett a konzultációval és/vagy a konzultációról készülő emlékeztetővel, akkor megszakíthatja a munkamenetet.

Kérdése van? Bővebb tájékoztatást szeretne? >> Töltse le tájékoztatónkat! vagy keressen meg minket! >>

 

opta_web_visszajelzes-4